niedziela, 6 lipca 2008

"40:1" - Sabaton

To, co prawda nie ma nic wspólnego z tematem Ogarzego Pogórza, (przynajmniej nie bezpośrednio), ale uznaliśmy, że warto Rzecz rozpowszechnić.

Otóż dzięki uprzejmości Mateusza ("fotokomentarze Mateusza" -link obok) obejrzeliśmy coś niezwykłego. Teledysk szwedzkiego zespołu metalowego Sabaton, do utworu "40:1". Z polskim tłumaczeniem tekstu. Metal nie jest naszym ulubionym gatunkiem muzycznym, ale... no właśnie. Ilu z przeciętnych Polaków na hasło "Kapitan Władysław Raginis" rzuci odzew "Wizna 1939" ? Zapraszamy.

1 komentarz:

  1. bez przesady z tą nieznajomością historii, wiem kim byli Raginis,Kleeberg, Dąbek czy też Dobrzański i dumna jestem z tego,że jestem Polką ( no czasem się rumienie-jak wspomnę o Rusi, czechoslowacji a ostatnio mocno sie czerwienię za Irak i Afganistan) ale Sabaton pokochalam od razu i bezkrytycznie jak tylko zobaczyłam i usłyszałam 40:1 może dlatego że polechtali moją dumę narodową a może dlatego że wzruszyli i to cholernie mocno... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...